środa, 23 grudnia 2009

Zmiany w portfelu - 23.12.2009

Na dzisiejszej sesji zamknąłem długą pozycję otwartą od 2362 przy poziomie 2401 (zysk: +39pktów), otworzyłem też pozycję krótką na poziomie 2401 i zamknąłem przy poziomie 2397 (+4 pkty) na zamknięcie sesji - chciałem żeby mi przeliczyło portfel na święta na zamkniętych pozycjach.

Z powodu awarii laptopa ostatnio nie informowałem o zmianach w moim portfelu. Wyposażyłem się już w netbooka, jeszcze został mi do zakupu modem hsdpa jakiś i będę miał łączność już praktycznie wszędzie.

Na dzisiejszej sesji można było po raz kolejny wykorzystać strategię luk by zarobić na kontraktach terminowych. Ja już praktycznie mam wypracowaną strategię do tego - którą wkrótce, myślę, że pomiędzy świętami opiszę.

Wesołych Świąt !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz