poniedziałek, 14 grudnia 2009

Zmiany w portfelu - 14.12.2009

Zmiany w portfelu na dzień 14.12.2009.
Pozycja długa została zamknięta na poziomie 2360 (zysk +11pktów). Pozycja została zamknięta ze względu na duża zmienność i wystąpienie warunków luki - o której napiszę w przyszłych postach.
Otworzyłem też pozycję krótką z automatu na poziomie 2348.

Na dzisiejszej sesji pozbyłem się też akcji BZWBK po cenie 177,60 (zakup: 12 akcji po 163, sprzedaż 12 akcji po 177,60, zysk: +8,96%). Transakcji tej dokonałem z dużą niechęcią podobnie jak ostatnio TVN. Uważam, że akcje BZWBK mają jeszcze spory potencjał wzrostu, aczkolwiek ja potrzebuje trochę przejść na gotówkę i redukuje pozycje, na których mam profit.

Jutro jeśli warunki będą mi sprzyjały to zamknę pozycję na kontrakcie - musi być co najmniej na 0 bym tego dokonał - ponieważ chcę przeczekać wygasanie kontraktów w najbliższy piątek i przejść już na nową serię.
Liczba pozycji coraz szybciej zaczyna spadać na serii grudniowej FW20Z09.

Ostatnio sporo dynamicznych zmian w portfelu się dzieje, wkrótce będzie pewnie znacznie nudniej i mnie ruchów, jedynie kontrakty będą w grze, a reszta będzie czekać na swoją okazję inwestycyjna.

Swoją drogą zakupiłem film Wall Street z 1987 - jak ktoś nie oglądał to polecam, klasyka :).
Jakoś mi się ostatnio przypomniało o tym filmie jak znajomy z BZWBK opowiadał mi o czasach jak zlecenia z ich biura były pod koniec sesji noszone na dyskietkach i dopiero wtedy wgrywane do baz danych GPW.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz