poniedziałek, 28 grudnia 2009

Transakcje podatkowe.

Na dzisiejszej sesji otworzyłem długą pozycję na poziomie 2432. Kontrakty terminowe w nadchodzącym roku mają stanowić znaczący procent przyrostu mojego portfela. Od stycznia zaczynam inwestować dwoma kontraktami. Zachęcam też Ciebie do obserwowania shoutboxa, gdzie zazwyczaj na bieżąco podaje jakie ruchy wykonuje.

Na dzisiejszej sesji była ostatnia szansa by zbilansować sobie straty z zyskami w bieżacym roku podatkowym.
Tak też zrobiłem, wykonując kilka transakcji sprzedaj/kupuj. Popełniłem też błąd czekając na fixing i próbując to samo zrobić na fixingu - co mi się nie udało i nie zaksięguje takiej straty jak miałem pierwotnie założone.

W każdym bądź razie rok był bardzo udany, na samym koncie XTB, które ma tylko 2,5 miesiąca mam zysk +12%. W czwartek będę robił pełne podsumowanie roku i określał cele na przyszły rok. A w ciągu najbliższych lat marzy mi się własne mieszkanie i lexus hybryda, więc jest po co inwestować i mnożyć pieniądze, poza oczywistym faktem, że jest to wspaniałe zajęcie i pasja :).

Niestety z braku czasu ciągle nie napisałem artykułu na temat techniki inwestycyjnej jaką wprowadziłem do swoich działań, zrobię to w najbliższym czasie, uważam, że jest mega efektywna i na razie, za każdym razem jej założenia przydały się do osiągnięcia zysków.

1 komentarz: