czwartek, 1 lipca 2010

Zmiany w portfelu - 30.06.2010 / Tauron i błąd w XTB

Nadrabiam zaległości, ostatnio z powodu natłoku pracy nie miałem kiedy tego zrobić.

Na sesji w dniu 30.06.2010 zamknąłem pozycję krótka na poziomie 2289 (zysk/strata: +53 punkty). Na tym samym poziomie została otworzona pozycja długa.

Debiut Taurona się nie udał, ja osobiście dobrałem jeszcze trochę akcji na poziomie 5,08 PLN i cóż, trzeba czekać, otoczka rynkowa nam nie sprzyja, jak pogłębimy spadki to przy -5% pewnie się wszystkich pozbędę.

Ciekawa sytuacja wystąpiła także w biurze maklerskim XTB. Okazało się, że mój zapis został przyjęty, a później gdzieś odrzucony przez system, jakimś cudem zlecenie dostało datę dwa dni później od ostatniego dnia zapisów. Spodziewałem się ciekawszej reakcji ze strony XTB, ale ostatecznie zaproponowano mi, że na debiucie na otwarciu biuro XTB kupi odpowiednią ilość akcji Taurona i przydzieli mi je do rachunku, tak też się stało i cała operacja przebiegła całkiem sprawnie.
Co dalej z Tauronem? Moim zdaniem jeśli będziemy mieli powiew optymizmu to i Tauron ruszy do przodu, ale do udanych, tego debiutu już na pewno nie zaliczymy.

Rozpoczynamy nowy miesiąc, tak więc wkrótce będzie trzeba zrobić podsumowanie wartości aktywów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz