poniedziałek, 26 lipca 2010

Zmiany w portfelu - 26.07.2010

Wartość portfela zmienia się jak w kalejdoskopie i znowu jestem na minusie, do końca miesiąca jeszcze 4 sesje, zobaczymy co one zmienią.

Na dzisiejszej sesji zamknąłem pozycję długą na poziomie 2476 (zysk/strata: +78 punktów). Na tym samym poziomie została otworzona pozycja krótka.

Na dzisiejszej sesji sprzedałem także pakiet akcji RAINBOW TOURS - 1894 akcje po śr. cenie 8,02 PLN (zysk/strata: +7,12%). Moim zdaniem potencjał wzrostowy na tej spółce nie został wyczerpany, a ruch taki wykonałem tylko dlatego, że spodziewałem się spadków i chciałem ją kupić po raz kolejny po niższej cenie.
Problemem tej spółki jest też bardzo niska płynność,no ale tego się nie przeskoczy w żaden sposób, może jakiś fundusz się zainteresuje i zacznie skupować.
Jeśli wykonamy ruch korekcyjny, na pewno kupie akcje tej spółki jeszcze raz
po cenie jaką uznam za rozsądną (zapewne mniejszą lub równą wartości poprzedniego zakupu).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz