poniedziałek, 22 lutego 2010

Zmiany w portfelu - 22.02.2010

Rozpoczyna się ostatni tydzień, miesiąca czyli ostatnia prosta, która będzie liczona do wyniku za miesiąc luty osiągnięta w moim portfelu z rynku terminowego. Dziś niestety źle złożone zlecenie kosztowało mnie ok. 20 punktów, ale i tak się zdarza. Pozycja długa została zamknięta na poziomie 2260 (zysk/strata: +20 punktów). Na tym poziomie została też otworzona krótka pozycja.

Sesja kontraktów rozpoczęła się na poziomie 2280 co oznaczało 7 punktów luki w stosunku do sesji z piątku (max sesji w piątek: 2273). Tak jak wcześniej, tak i tym razem zwracałem uwagę na poziomy jakie ja stosuje do ugrania paru punktów na lukach (pisałem o tym w shoutboxie) i tak pozycja powinna zostać otworzona na poziomie 2273-4 = 2269 a zamknięta na poziomie 2259 (zysk: +10 punktów). Pamiętać należy, że breakpoint jest dobrany dla mnie indywidualnie podobnie jak take profit, ty możesz dla siebie dobrać inne wartości, na których będziesz lepiej wychodził. I nie ma tu w zasadzie nic więcej do dodania, po to uczestniczymy w rynku, żeby zarabiać pieniądze, a nie się na siebie patrzyć czy dopingować na forach i shoutboxach - jeśli śledzisz występowanie luk na sesjach w minionym miesiącu to wiesz, że na praktycznie każdej można było zarobić, a ruch ten jest tak pewny jak go przedstawiłem w tekście o lukach, więc myślę, że jeśli zależy i Tobie na zarabianiu pieniędzy a nie czytaniu setki tekstów: "możliwe spadki", "możliwe wzrosty", to wyciągniesz z tego odpowiednie wnioski.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz