wtorek, 16 lutego 2010

Zmiany w portfelu - 16.02.2010

Na dzisiejszej sesji zamknąłem długą pozycję na poziomie 2250 (zysk/strata: +33 punkty), na tym samym poziomie otworzyłem krótką pozycję.

Sesja otworzyła się luką - max z dnia 15.02.2010 = 2252, sesja otworzyła się na poziomie 2258 co daje nam solidną lukę rzędu 6 punktów, którą także na sesji wykorzystałem otwierając krótką pozycję na poziomie 2248 (poziom wynikający z moich założeń - max z dnia poprzedniego - breakpoint(4punkty) ) oraz zamknąłem na poziomie 2238 (zysk: +10 punktów).

Wprowadzam także bardzo poważne zmiany do mojego obecnego inwestowania, które wkrótce opiszę, bo są naprawdę rewolucyjne i na pewno będę się chciał nimi podzielić z innymi inwestorami. Daje czas na testy tego do końca miesiąca, jeśli wszystko pójdzie tak dobrze jak na danych testowych to włączę tę technikę do moich stałych technologii inwestycyjnych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz