poniedziałek, 30 listopada 2009

TVN do portfela

Dzisiaj zakupiłem także akcje TVNu.
Z poprzednich transakcji i rozliczenia kontraktów terminowych zostało mi 2225 PLN. Miałem te pieniądze przeznaczyć na ewentualne uśrednianie poprzednich zakupów jeśli doszło by do dalszych spadków - panika związaną z Dubajem. Giełda jednak rosła, więc postanowiłem trzymać się z dala, zgodnie z zasadą, którą wyznaje - o której napiszę innym razem. Jednakże podczas obserwacji giełdy dostrzegłem, że TVN staje się dość mocno przeceniony i dociera do poziomu cenowego gdzie jestem skłonny go zakupić. Taki poziom wytyczyłem sobie na 12,50 PLN. Oczywiście, że chciałbym kupić najchętniej jak najniższej, ale był to poziom gdzie już rozważałem zakup.
Kurs spadał jeszcze niżej, a ja zakupiłem 178 akcji po cenie 12,45 PLN.

Obecny stan nowego portfela:
- 178 akcji TVN - śr. cena zakupu: 12,45
- 12 akcji BZWBK - śr. cena zakupu: 163
- 53 akcje LOTOS - śr. cena zakupu: 29,40
- 80 akcji PKN ORLEN - śr. cena zakupu: 29,90

Wartość zakupów (bez prowizji): 8122, 30
Obecna wartość tej części portfela: 8354,70

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz