czwartek, 15 kwietnia 2010

Zmiany w portfelu - 15.04.2010 - Defensywa

Na dzisiejszej sesji skusiłem się na akcję PGE (286 akcji po śr. cenie 21.95 PLN) . Traktowane są jako spółka defensywna, a ja trochę zasugerowany najnowszym raportem DI BRE -> raport , przechodzę do defensywy i wyczekuje spadków. Mam nadzieje, że uda mi się ta szybka spekulacja w oczekiwaniu na spadek ceny BRE.

Tymczasem jednak, USA jak na złość, nie chce spadać, nie pozwalając też na to naszemu parkietowi, trochę jakby chcieli udowodnić, że trendy naprawdę trwają dłużej niż większość się tego spodziewa. Oczywiście w perspektywie mojego inwestowania nie ma to dużego znaczenia, bo na PGE i tak zarobie prędzej czy później.

Na kontraktach pozycja bez zmian, baza się powiększa, a same kontrakty zaczęły żyć własnym życiem i tylko wyczekują na pretekst do spadków co przy obecnej mojej pozycji oczywiście mi się podoba.

Zachęcam także do przeczytania najnowszego artykułu Investora -> Elementy skutecznego systemu ,który świetnie ujmuje to na czym polega inwestowanie. Wielu ciągle wierzy w formacje, fale i inne sztuczki, które pozwolą im przewidzieć przyszłość, a prawda prowadząca do zarabiania pieniędzy jest jednak trochę inna.

Obserwuj dalej mój portfel, bo pęcznieje i nie dzieje się to przypadkowo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz